Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vy berete vážně rozhovory se sportovci a děláte z nich nějaké závěry?

0 0
možnosti

Já teda nevím, ale v posledních dnech v TV opakují hokejové zápasy z Nagana. Možná by stálo a to, kdyby si autor vzpomněl, jak to tehdy bylo a že naši byli totální outsider. Vždyť si to tenkrát udělala Kanada a USA pro sebe. A rozhodně nemám pocit, že by se na vítěství našich po letech zapomnělo. Naopak.

1 0
možnosti
Foto

Já měl spíše na mysli pohled zvenčí, my jako vítězové na to samozřejmě rádi vzpomínáme :-)

1 0
možnosti

Disciplínu "Tlak" mívali kdysi jen vzpěrači. Tak o co jde???;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 20,06
  • Průměrná čtenost 1095x
Jsem fanoušek politiky, veřejného dění a sportu. Vystudoval jsem historii a politologii na FF UK a v současnosti pracuji ve veřejné politice a učím na VŠ. Věřím ve svou rodinu, v naši zem, v tvrdou práci, dobré přátele a politický systém založený na otevřené soutěži politických stran. Jsem hrdým členem KDU-ČSL. 

 

Seznam rubrik