Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Zasloužená karma:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Nejlepším řešením do budoucna je, aby se západ zase stal tím ostrovem svobodného podnikání, prosperity a technologické převahy, kam by se rád odstěhoval každý člověk na světě, co žije jinde.

Je třeba vrátit se zpět k pravému a nefalšovanému kapitalismu.

1 0
možnosti
Foto

Jen potřebuje zjistit, kdy ten pravý a nefalšovaný kapitalismus byl a jak vypadal. :-)

A jestli někde na světě existuje - myslím reálně a nikoliv ve snech.

0 0
možnosti
LB

L48i11b37o45r 53B53í74l39e24k

27. 2. 2022 15:57

Takže toto je novodobá replika Hitlerova Mein Kampf ve zkrácené podobě, jak konečně už se zbavit plebsu, který tady jenom intelektuálům jako jste Vy překáží, až takhle se tady ty vaše myšlenky mohou hlásat, Stříž, kdysi vojenský prokurátor posílal vojáky v komunismu za mříže, dnes by jako státní prokurátor by mohl udělat to samé, bacha na to, nevíte nikdy, s kým a čím se potkáte

0 0
možnosti
AL

Velmi dobrý článek, díky za něj. I když si myslím, že dřív nebo později sem dorazí někdo, kdo bude tvrdit pravý opak. Ale tak už to ve svobodném světě bývá.

7 0
možnosti
PK

Váš článek jsem pročetl dvakrát. Jako věčný oponent všeho a všech jsem nenašel snad ani čárku, s kterou bych nesouhlasil.

Krásně píšete o soudržnosti a jednotě západu. Mě třeba neskutečně překvapil Boris Johnson. Nečekal bych od něj, že se vymezí až takovým způsobem. Dokonce i Biden, o kterém jsem od jeho zvolení neměl vůbec dobré mínění a bral ho jako volbu menšího ze dvou zel, mi připadá rozhodný, věcný a beze strachu z Ruského medvěda.

Ještě bych vyzdvihl roli Erdogana, jehož názorů jsem se vážně obával a Orbána, kde jsem očekával průtahy, blokace a házení klacků pod nohy.

Naše vláda, byť jsme malinká země a v konfliktu málo viditelná, se chová tak, že mohu být hrdý Čech. A to i přesto, že jsem tuto pětikoalici nevolil. Jinými slovy. Po dlouhé době se nestydím za kroky naší vlády. A to je u mě takřka neuvěřitelné.

Vlastně ani nevím, proč jsem se rozepsal. Vy jste totiž řekl vše. Takže ode mě stačilo napsat pouhé "karma". A tak i činím.

6 0
možnosti
Foto

Díky :-) Johnson samozřejmě hraje o svou politickou budoucnost, je to takový komik, Biden bohužel není úplně silný, Erdogan cítí, že mu teče do bot. A naše země ale není malá, proti tomu bych protestoval, jsme středně velká země a máme velký potenciál, jen musíme vědět, co chceme a držet se toho

1 0
možnosti
MD

Díky za text, souhlasím ve všem. Snad jen s tou Cinou bych nebyl tak pesimistický. Prece jen je to 5000 let stara civilizace, která - pokud se nepletu - behem cele sve historie davala ve styku s vnějším světem prednost obchodu před agresí. Nemají mentalitu Hordy, kterou mají - historicky podmíněně- bohužel právě ti Rusové, kteří se v rusku znovu a znovu dostávají k moci.

3 0
možnosti
Foto

Jen zkuste vysvětli, jak 5000 let stará civilizace mohla dopustit Maovu kulturní revoluci.

2 0
možnosti
Foto

No, on se Západ rozhoupává pomalu, ale rozhoupává, a Putinovi se to nějak nedaří, ačkoliv papírově měl být s tanky už dávnou v Užhorodu.

Nepochybuju o tom, že to Čína sleduje a z toho sjednocení Západu pod tlakem nějaké závěry udělá. Nakonec to je asi dobrá zpráva pro Taiwan.

6 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 20,06
  • Průměrná čtenost 1095x
Jsem fanoušek politiky, veřejného dění a sportu. Vystudoval jsem historii a politologii na FF UK a v současnosti pracuji ve veřejné politice a učím na VŠ. Věřím ve svou rodinu, v naši zem, v tvrdou práci, dobré přátele a politický systém založený na otevřené soutěži politických stran. Jsem hrdým členem KDU-ČSL. 

 

Seznam rubrik